Praca: Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta i mediów społecznościowych
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta i mediów społecznościowych
Miejsce pracy: Nysa
Zadania:
Redagowanie i publikowanie postów w social media
Wykonywanie zdjęć na potrzeby social mediów
Realizacja krótkich filmów
Przygotowywanie i realizacja kampanii oraz materiałów reklamowych
Moderowanie komentarzy
Rozpoznawanie nowych możliwości rynkowych i podejmowanie odpowiednich działań w celu ich wykorzystania przy zastosowaniu dostępnych narzędzi sprzedażowych i marketingowych
Współtworzenie i wdrażanie strategii sprzedażowych, marketingowych oraz operacyjnych
Rozpoznawanie nowych możliwości rynkowych i podejmowanie odpowiednich działań w celu ich wykorzystania przy zastosowaniu dostępnych narzędzi sprzedażowych i marketingowych
Poszukiwanie nowych klientów, budowa trwałych relacji biznesowych
Wymagania:
Znajomość pakietu MS Office (Excel, Word, Powerpoint)
Zdolności organizacyjne i umiejętność pracy samodzielnej
Umiejętność pracy pod presją
Zaangażowanie i bardzo dobra organizacja pracy
Wysoka kultura osobista
Wysokie poczucie estetyki
Znajomość aktualnych trendów
Oferujemy:
Możliwość zdobycia doświadczenia w stabilnej, renomowanej firmie
Duże wyzwania zawodowe i samodzielność w działaniu
Main responsibilities: Interacting with clients exclusively through email and live chat to discuss the companys products; Keeping players informed about new requirements and upcoming bonuses; Working...
Redagowanie i publikowanie postów w social media Wykonywanie zdjęć na potrzeby social mediów Realizacja krótkich filmów Przygotowywanie i realizacja kampanii oraz materiałów reklamowych...
Tworzenie angażujących treści i publikowanie postów. Wykonywanie zdjęć i krótkich filmów na potrzeby social mediów. Planowanie i realizacja kampanii marketingowych. Moderowanie komentarzy i...
Tworzyć treści do social media – posty, zdjęcia, filmy. Realizować krótkie materiały wideo i kampanie promocyjne. Monitorować i analizować trendy rynkowe. Budować relacje z klientami i...
Redagowanie i publikowanie postów w social media Wykonywanie zdjęć na potrzeby social mediów Realizacja krótkich filmów Przygotowywanie i realizacja kampanii oraz materiałów reklamowych...
Sprzedaż towarów w sklepie odzieżowym. Obsługa klienta. Wykształcenie zasadnicze zawodowe. Doświadczenie w handlu (w pracy w sklepie odzieżowym). Dyspozycyjność. Komunikatywność.
Obsługa klientów linii lotniczych poprzez rozmowy telefoniczne, chat i e-mail, oferowanie informacji oraz rozwiązywanie problemów związanych z podróżami, rezerwacjami i bagażem. Biegłość w...
Zapewnianie kompleksowej obsługi klientów. Wsparcie klientów przez rozmowy telefoniczne, czat i e-mail. Udzielanie informacji o bagażach, rezerwacjach biletów, przekładaniu lotów....
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji; Przyjmowanie i...
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji. Od kandydatów...
Najnowsze komentarze