Praca: Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta i mediów społecznościowych
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta i mediów społecznościowych
Miejsce pracy: Gdańsk
Zadania:
Redagowanie i publikowanie postów w social media
Wykonywanie zdjęć na potrzeby social mediów
Realizacja krótkich filmów
Przygotowywanie i realizacja kampanii oraz materiałów reklamowych
Moderowanie komentarzy
Rozpoznawanie nowych możliwości rynkowych i podejmowanie odpowiednich działań w celu ich wykorzystania przy zastosowaniu dostępnych narzędzi sprzedażowych i marketingowych
Współtworzenie i wdrażanie strategii sprzedażowych, marketingowych oraz operacyjnych
Rozpoznawanie nowych możliwości rynkowych i podejmowanie odpowiednich działań w celu ich wykorzystania przy zastosowaniu dostępnych narzędzi sprzedażowych i marketingowych
Poszukiwanie nowych klientów, budowa trwałych relacji biznesowych
Wymagania:
Znajomość pakietu MS Office (Excel, Word, Powerpoint)
Zdolności organizacyjne i umiejętność pracy samodzielnej
Umiejętność pracy pod presją
Zaangażowanie i bardzo dobra organizacja pracy
Wysoka kultura osobista
Wysokie poczucie estetyki
Znajomość aktualnych trendów
Oferujemy:
Możliwość zdobycia doświadczenia w stabilnej, renomowanej firmie
Duże wyzwania zawodowe i samodzielność w działaniu
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: ścisła współpraca z handlowcem (współodpowiedzialność za wspólny portfel klientów), bezpośredni kontakt z klientami...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: ścisła współpraca z handlowcem (współodpowiedzialność za wspólny portfel klientów), bezpośredni kontakt z klientami...
Ihre Mission: Unterstützung der Kunden bei finanziellen Herausforderungen an vorderster Front Finden von Lösungen und Bereitstellung erstklassigen Services Aufbau von Beziehungen und positiven...
Your responsibilities Provide exceptional customer support for the German market Supporting customers with financial challenges on the front line Finding solutions and providing first-class service...
Pomaganie klientom w codziennych sprawach: odzyskiwanie hasła do konta, blokowanie i odblokowywanie kart płatniczych, wyjaśnienie pytań o przelewy, wspieranie klientów w obsłudze produktów...
Najnowsze komentarze