Praca: Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta i mediów społecznościowych
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta i mediów społecznościowych
Miejsce pracy: Poznań
Zadania:
Redagowanie i publikowanie postów w social media
Wykonywanie zdjęć na potrzeby social mediów
Realizacja krótkich filmów
Przygotowywanie i realizacja kampanii oraz materiałów reklamowych
Moderowanie komentarzy
Rozpoznawanie nowych możliwości rynkowych i podejmowanie odpowiednich działań w celu ich wykorzystania przy zastosowaniu dostępnych narzędzi sprzedażowych i marketingowych
Współtworzenie i wdrażanie strategii sprzedażowych, marketingowych oraz operacyjnych
Rozpoznawanie nowych możliwości rynkowych i podejmowanie odpowiednich działań w celu ich wykorzystania przy zastosowaniu dostępnych narzędzi sprzedażowych i marketingowych
Poszukiwanie nowych klientów, budowa trwałych relacji biznesowych
Wymagania:
Znajomość pakietu MS Office (Excel, Word, Powerpoint)
Zdolności organizacyjne i umiejętność pracy samodzielnej
Umiejętność pracy pod presją
Zaangażowanie i bardzo dobra organizacja pracy
Wysoka kultura osobista
Wysokie poczucie estetyki
Znajomość aktualnych trendów
Oferujemy:
Możliwość zdobycia doświadczenia w stabilnej, renomowanej firmie
Duże wyzwania zawodowe i samodzielność w działaniu
Tworzenie angażujących treści i publikowanie postów. Wykonywanie zdjęć i krótkich filmów na potrzeby social mediów. Planowanie i realizacja kampanii marketingowych. Moderowanie komentarzy i...
Tworzenie angażujących treści i publikowanie postów. Wykonywanie zdjęć i krótkich filmów na potrzeby social mediów. Planowanie i realizacja kampanii marketingowych. Moderowanie komentarzy i...
Tworzyć treści do social media – posty, zdjęcia, filmy. Realizować krótkie materiały wideo i kampanie promocyjne. Monitorować i analizować trendy rynkowe. Budować relacje z klientami i...
Tworzyć treści do social media – posty, zdjęcia, filmy. Realizować krótkie materiały wideo i kampanie promocyjne. Monitorować i analizować trendy rynkowe. Budować relacje z klientami i...
Redagowanie i publikowanie postów w social media Wykonywanie zdjęć na potrzeby social mediów Realizacja krótkich filmów Przygotowywanie i realizacja kampanii oraz materiałów reklamowych...
Connecting Across Channels: Engage with adventurers via phone, chat, and email, making every interaction a step into their next great story. Whether inbound or outbound, your communication will be...
Kompleksowa obsługa Klienta poprzez telefon (połączenia przychodzące), live chat oraz e-mail, Udzielanie wsparcia Klientom w zakresie problemów z płatnościami, zarządzania subskrypcją...
Praca w Szpitalu LUX MED, znajdującym się przy ul. Puławska 455, w Warszawie. My zadbamy o: stabilne i bezpieczne zatrudnienie w największej grupie medycznej w Polsce; atrakcyjne wynagrodzenie;...
Aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie długofalowych relacji Badanie potrzeb klientów, prezentowanie propozycji sprzedażowych i przygotowywanie ofert Sprzedaż produktów Grupy PZU m.in....
Telefoniczna obsługa klientów i przedstawianie oferty firmy. Analiza potrzeb klientów i doradztwo w wyborze najlepszych rozwiązań. Przygotowywanie ofert handlowych po rozmowie z klientami....
Najnowsze komentarze