Realizowanie obsługi posprzedażowej, nazdorowanie reklamacji gwarancyjnych, analizowanie przyczyn reklamacji i poszukiwanie rozwiązań w celu poprawy jakości produktów. Budowanie katalogów i...
Na rozgrzewkę kilka pytań Znasz zasady profesjonalnej obsługi Klienta – niezależnie od tego, czy kontaktujesz się telefonicznie, mailowo czy na czacie? Potrafisz sprawnie poruszać się po...
Z filiżanką gorącej, aromatycznej kawy w dłoni otwierasz czat i wkraczasz w wirtualny świat klientów, gotowy na nowe wyzwania. Pierwszy kontakt dnia: czas na rozmowy telefoniczne z...
Realizowanie obsługi posprzedażowej, nazdorowanie reklamacji gwarancyjnych, analizowanie przyczyn reklamacji i poszukiwanie rozwiązań w celu poprawy jakości produktów. Budowanie katalogów i...
Sprzedaż usług i towarów Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Uprawnienia: komunikatywność Wymagania inne: praca przy komputerze2 zmiany 9-17; 13-21
obsługa klienta stacjonarna i telefoniczna, przyjmowanie zleceń naprawy, umawianie wizyt u klienta, przyjmowanie sprzętów do naprawy, rozliczanie płatności wprowadzanie danych do komputera...
Najnowsze komentarze