Praca: Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Gdańsk
Opis typowego dnia pracy:
Startujemy od sprawdzenia aktualnych zmian w procedurach.
Przechodzimy do obsługi połączeń i klientów, udzielania porad technicznych i organizowania wizyt serwisowych.
W trudniejszych sytuacjach wsparcie zespołowe oraz od Team Leadera.
Wymagania:
Posiadają zaawansowaną umiejętność obsługi komputera.
Biegle władają językiem duńskim (min. C1) oraz komunikatywnie językiem angielskim (min. B1).
Charakteryzują się umiejętnością słuchania, wyciągania wniosków oraz formułowania klarownych wypowiedzi.
Są gotowe do pracy w systemie zmianowym w godzinach 09:00 17:00, od poniedziałku do piątku.
Oferujemy:
Wynagrodzenie 7800 zł brutto miesięcznie plus premia do 2000 zł.
Szkolenie wdrożeniowe stacjonarne z możliwością późniejszej pracy hybrydowej.
Rozwój umiejętności komunikacyjnych w pierwszych trzech miesiącach.
Realne możliwości awansu, z przeszło 50% naszych awansów obsadzanych wewnętrznie.
Program poleceń pracowniczych z nagrodą do 3000 zł za polecenie nowego pracownika.
Dodatki w postaci konsultacji psychologicznych, karty sportowej, opieki medycznej, dofinansowania do wypoczynku, kafeterii benefitów i zniżek na produkty partnerów.
Twój zakres obowiązków Telefoniczna oraz mailowa obsługa Klienta (połączenia przychodzące) Bieżąca komunikacja z Klientem na temat procesu realizacji Umowy Dbanie o najwyższe standardy...
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z...
Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego dla klientów Zarządzanie i koordynacja procesu zamawiania we współpracy z zespołem ds. realizacji zamówień Przygotowywanie profesjonalnych wycen...
GDAŃSK (hybrid mode - 2 days/week from the office) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (phone/e-mail) in fin-tech industry; Answering incoming calls and meeting targets...
Zakres obowiązków: Obsługa klienta w zakresie wynajmu pojazdów osobowych – od zapytania po podpisanie umowy, Dbanie o jakość procesu wynajmu, kompletność dokumentacji i rozliczenia,...
Twój zakres obowiązków Telefoniczna oraz mailowa obsługa Klienta (połączenia przychodzące) Bieżąca komunikacja z Klientem na temat procesu realizacji Umowy Dbanie o najwyższe standardy...
Your daily tasks will include: Responding to general questions about credit card products, self-services and mobile/web apps Supporting customer authentication to carry out actions such as: card...
Twój zakres obowiązków: Projektowanie wnętrz na potrzeby klientów agatameble.pl z użyciem asortymentu dostępnego w sieci Agata S.A.; Prezentacja dostępnej oferty z uwzględnieniem potrzeb...
Prowadzenie i rozwijanie zespołu obsługi klienta Monitorowanie wyników i realizacja KPI ustalonych przez klientów Zapewnienie jasnej i efektywnej komunikacji w zespole Docenianie i nagradzanie...
Opis stanowiska praca w punkcie usługowym zlokalizowanym w centrum handlowym dorabianie kluczy drobne naprawy zegarmistrzowskie naprawa obuwia Wymagania mile widziane doświadczenie techniczne i w...
Najnowsze komentarze