Praca: Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Cyfrowego z j. niemieckim
Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Cyfrowego z j. niemieckim
Zakres Obowiązków
Budowanie relacji z uczestnikami społeczności (community, social media) w celu zapewnienia satysfakcjonującego wsparcia.
Zarządzanie międzynarodową społecznością w wyznaczonym języku (niemieckim): zarządzanie statusami ekspertów, dystrybucja komunikatów i informacji o produkcie.
Sprawdzanie jakości lokalizacji treści publikowanych na lokalnych kanałach (np. Blogger, Twitter).
Rozwój wiedzy technicznej i pełnienie roli wiarygodnego ambasadora społeczności wsparcia.
Rozwiązywanie zgłoszeń i eskalacji od ekspertów społeczności, kwalifikujących się do bezpośredniego wsparcia.
Proaktywne monitorowanie społeczności w celu identyfikacji trendujących problemów i wątków.
Identyfikacja kluczowych problemów użytkowników dla danego rynku i przekazywanie ich menedżerowi produktu.
Przeprowadzanie dogłębnych analiz opinii użytkowników dla określonych produktów na żądanie.
Raportowanie metryk społeczności i zarządzanie dokumentacją.
Wymagania
Wykształcenie wyższe (również kandydaci świeżo po studiach).
Biegła znajomość języka niemieckiego (poziom native) oraz dobra znajomość języka angielskiego (min. B2).
Odpowiednie doświadczenie w zarządzaniu / tworzeniu treści online lub na stronach internetowych.
Doświadczenie w co najmniej jednym obszarze: branża internetowa, SEO, relacje z deweloperami, komunikacja techniczna i/lub web development.
Zrozumienie i doświadczenie w pracy z Google Ads i Analytics.
Duże doświadczenie w analizowaniu, rozwiązywaniu i wspieraniu problemów zgłaszanych przez użytkowników.
Doskonałe umiejętności komunikacyjne (ustne i pisemne).
Elastyczność i zdolność adaptacji do dynamicznego środowiska pracy.
Proaktywność, dobra organizacja oraz umiejętność pracy zespołowej.
Zrozumienie pracy z celami oraz ich realizacja zgodnie z oczekiwaniami klienta.
Oferujemy
Bogaty pakiet benefitów: Karta Multisport, opieka medyczna LuxMed (w tym stomatolog), ubezpieczenie na życie, system kafeteryjny.
Otwarte i wielonarodowe środowisko pracy.
Możliwość dołączenia do globalnej organizacji skoncentrowanej na rozwoju.
Profesjonalny rozwój i jasno określona ścieżka kariery.
Opis stanowiska: Udzielanie wsparcia technicznego pierwszej i drugiej linii dla użytkowników wewnętrznych i zewnętrznych w języku włoskim Rejestrowanie, kategoryzowanie i priorytetyzowanie...
Szukamy pracownika bufetu z głową pełną pomysłów, odpowiedzialnego i zaangażowanego w powierzone zadania. Do naszego zespołu poszukujemy osoby kreatywnej i samodzielnej, która chce...
Zakres Obowiązków Budowanie relacji z uczestnikami społeczności (community, social media) w celu zapewnienia satysfakcjonującego wsparcia. Zarządzanie międzynarodową społecznością w...
sprzedawać i promować naszą bogatą ofertę okularów i usług zapewnienie profesjonalnej obsługi naszych Klientów dbałość o estetyczny wygląd i poprawną ekspozycję produktów w salonie...
Oferujemy: umowę o pracę na 3/4 etatu i terminowe wynagrodzenie, dużą samodzielność w działaniu, stabilną pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, wdrożenie na...
Zakres obowiązków: Obsługa klientów z Niemiec telefonicznie i mailowo. Organizacja pracy opiekunów na terenie Niemiec. Współpraca z zespołami planistów i doradców klienta. Nadzór nad...
Najnowsze komentarze