Praca: Specjalista / Specjalistka ds. wsparcia klienta


Specjalista / Specjalistka ds. wsparcia klienta
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • obsługa zapytań klientów telefonicznie, mailowo i przez chat, z zachowaniem profesjonalizmu i pozytywnego nastawienia
  • prowadzenie rzetelnej dokumentacji kontaktów, rozwiązań i działań follow-up w systemie CRM
  • współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi i doświadczenia klienta
  • bieżące śledzenie informacji o produktach, usługach i procedurach, by udzielać aktualnych i precyzyjnych odpowiedzi
  • wykorzystywanie wiedzy o produktach motoryzacyjnych i cyfrowych do efektywnego rozwiązywania problemów klientów
Wymagania:
  • minimum roczne doświadczenie w obsłudze klienta lub call center, mile widziane w branży motoryzacyjnej
  • bardzo dobra znajomość języka niemieckiego na poziomie C1
  • dobra znajomość języka angielskiego (min. B2) do dokumentacji i komunikacji wewnętrznej
  • umiejętność pracy w stresie, zachowanie spokoju i profesjonalizmu w kontaktach z klientami
  • wysoka dbałość o szczegóły, dobra organizacja pracy i analityczne podejście
  • proaktywność i kreatywne rozwiązywanie problemów
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • dostęp do nowoczesnego biura lub możliwość pracy zdalnej
  • szkolenia wstępne i bieżące wsparcie w rozwoju kompetencji
  • pakiet benefitów, w tym prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie i kafeteryjny system świadczeń
  • udział w wydarzeniach integracyjnych i możliwość rozwoju zawodowego
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ