Udzielanie odpowiedzi na pytania klientów związane z kartami kredytowymi oraz bankowością online i mobilną. Pomoc w procesach autentykacyjnych, takich jak aktywacja kart, blokady, zarządzanie...
Training starts on the 22nd of April Work 5 days a week on 8.5 hours shift (with 1 hour break). Schedule between Mon-Fri 7:00-19:00, Sat-Sun 9:00-18:00. Available to work from our office in Warsaw...
Training starts on the 22nd of April Work 5 days a week on 8.5 hours shift (with 1 hour break). Schedule between Mon-Fri 7:00-19:00, Sat-Sun 9:00-18:00. Available to work from our office in Warsaw...
Training starts on the 22nd of April Work 5 days a week on 8.5 hours shift (with 1 hour break). Schedule between Mon-Fri 7:00-19:00, Sat-Sun 9:00-18:00. Available to work from our office in Warsaw...
Początkowe 4-6 miesięcy pracy z biura, potem możliwość pracy zdalnej w systemie hybrydowym. Stać się pierwszym punktem kontaktu dla zapytań związanych z podróżami. Doradzać w zakresie...
Twój zakres obowiązków prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji, skanowanie...
Twój zakres obowiązków wspieranie Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas w codziennych obowiązkach, organizacja i nadzór operacji kasjerskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem działu...
Dostarczanie wyjątkowej obsługi klienta i budowanie trwałych relacji. Efektywne prowadzenie procesu sprzedaży. Dbałość o jakość prezentacji produktów w salonie. Zarządzanie indywidualnymi...
Opis stanowiska Przyjmowanie zgłoszeń i reklamacji od Klientów, zarówno telefonicznie jak i mailowo. Kontakt z Klientami, wewnętrznymi działami firmy oraz partnerami zewnętrznymi w celu...
Najnowsze komentarze