Praca: Specjalista ds. wsparcia (w j. angielskim support specialist)


Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Specjalista ds. wsparcia (w j. angielskim support specialist)
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/24/1884
OBOWIĄZKI:
Pracownik jest zobowiązany:Zapewniać użytkownikom wyjątkowej obsługi klienta częścią naszej misji jest zapewnienie, aby użytkownicy Revolut czuli się bezpiecznie podczas korzystania z naszych usług. Współpracować z innymi zespołami na arenie międzynarodowej w celu rozwiązania wszelkich problemów klientów. Zarządzać i nadzorować konta firmowe na Facebooku, Twitterze, TrustPilot i nie tylko. Monitorować i moderować strony społeczności Revolut. Reprezentuować firmę publicznie przed setkami tysięcy użytkowników. Kontaktować się z użytkownikami za pośrednictwem wiadomości bezpośrednich i pomagać im w rozwiązywaniu problemów, na które się natkną (zarówno produkt detaliczny, jak i biznesowy). Do wielozadaniowości między platformami mediów społecznościowych Postępować zgodnie z innymi poleceniami przełożonego.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany


Wymagania inne:

Doświadczenie zawodowe: minimum 1 rok 6 miesięcy doświadczenia w pracy, w tym konieczne doświadczenie na stanowisku Social Media Suport Specialist. Doświadczenie w pracy w międzynarodowej korporacji. Umiejętności: doskonałe umiejętności komunikacyjne, doskonała obsługa klienta online, nienaganna angielszczyzna, przykładanie uwagi do szczegółów, umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność pracy z ludźmi, dopasowanie do wartości i dążeń firmy Revolut, gotowość do intensywnej pracy. Znajomość języków obcych: angielski, poziom znajomości: minimum C-1 (brak konieczności posiadania certyfikatu).

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 600 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

APLIKUJ TERAZ