36Aby zrobić jak najlepsze wrażenie na klientach, z którymi umawiam się w swoim krakowskim biurze, zawsze staram się wyglądać i zachowywać perfekcyjnie. Wygląd zewnętrzny jest pierwszym elementem, na który zwracają uwagę wszyscy rozmówcy. Dopiero z czasem dociera do nas to, co mówią inni oraz w jaki sposób to mówią. Moją życiową zasadą jest to, żeby wymagać od innych nie mniej ani nie więcej niż to, co wymagam od samej siebie, dlatego podwładni mi pracownicy działu obsługi klienta także muszą się prezentować nienagannie, a swoim zachowaniem świadczyć o profesjonalizmie firmy, pracownik działu obsługi klienta Kraków.

Bez względu na dzień i okoliczności moi podwładni mają obowiązek przychodzić do pracy ubrani elegancko i schludnie. Nie toleruję jeansów, za krótkich spódniczek czy intensywnych kolorów. Każdemu nowo zatrudnionemu pracownikowi wręczam kartkę z informacjami o stroju i wyglądzie tolerowanym w naszej firmie. Wśród dozwolonych kolorów znajdują się: biały, czarny, granatowy, szary i brązowy. Żadnych róży, żółci, pomarańczy czy czerwieni. Wszystko ma być stonowane i estetycznie wyglądające. Od mężczyzn wymagam krawatów, od kobiet rajstop i butów z zakrytymi palcami. Sandały są niedopuszczalne, podobnie jak długie paznokcie w krzykliwych kolorach.

Nasza firma jest instytucją z długoletnią tradycją, której nie można zaprzepaścić i zmarnować.